د دايکنډي پوهنتون د مالي او اداري چارو د مرستيال تشکيل په 1402 کال کې
د دایکندی پوهنتون د ریاست د مالي او اداري معاونت یوه اداري دوهم رتبه بست ده چې په کال ۱۳۹۸ کې د دایکندی پوهنتون په تشکیلاتو کې اضافه شوه، چې په جوړښت کې ۲۲ بستونه لري.
بې شک د پوهنتونونو د سالمې رهبري لپاره د مالي او اداري خدمتونو وړاندې کول باید د قوي او توانمند مشرتابه له لوري او د اړوندو برخو په مرسته سرته ورسیږي. په نظام تحصیلات عالی کې یوه له دغو برخو څخه، د هېواد د تحصیلات عالی اصولو او مقرراتو پر بنسټ، د مالي او اداري معاونت دی، چې د سلسلو مراتب په پام کې نیولو سره، د مالي او اداري معاون د ټولو مالي او اداري چارو مسئول ګڼل کیږي، لکه د عوایدو، مصارفو، معاشاتو، د کارکوونکو چارو، لیلیه، ترانسپورت، ټکنالوژي او معلوماتي چارو، د منقول او غیر منقول شتمنیو ساتنه، ترتیب او دفاع د عادي او انکشافي بودیجې او د مصرف څرنګوالي، او په مالي او اداري برخو کې د پوهنتون د ریاست سره مشوره کول.
د دایکندی پوهنتون د مالي او اداري معاونت عمده دندې:
۱. د ټولو هغه کړنو پلي کول چې د مصارفو محاسبو، عادي او انکشافي بودیجې پورې تړاو لري د پوهنتون د مالي او حسابي چارو د پرمختګ لپاره.
۲. د اداري کارکوونکو، خدماتي کارکوونکو او استادانو د معاشاتو حوالې ترتیبول، تعقیبول او اداره کول، او د پوهنتون د مصارفو حوالې.
۳. هغه اسناد چې تادیه شوي دي، په نغدو پیسو کتاب کې ثبتول او له لیجر کتاب سره مطابقت ورکول.
۴. د اصولي اسنادو پر بنسټ او د صندوق د شتمنۍ په درناوي، پیسې توزیع کول تر څو باور ترلاسه شي.
۵. د کلني مالي پلان ترتیبول.
۶. د لیلیې چارو مدیریت تر څو د استادانو او محصلینو لپاره د ژوند اسانتیاوې برابرې شي.
۷. د پوهنتون د نشراتو، مطبوعاتو، عامه پوهاوي، بنر ډیزاین، د استادانو علمي آثار، جراید، مجلې، میاشتني او فصلني خپرونې او نور چاپي اسناد تنظیم او مدیریت کول د کیفیت د خپرولو لپاره.
۸. د پوهنتون د عمده فعالیتونو راپورونه ترتیبول او خپرول د عامه پوهاوي لپاره د واتساپ، ټویټر، فیسبوک له لارې، وزارت، ملي رادیو تلویزیون او ولایت مقام ته.
۹. د تدارکاتو او اړتیا وړ توکو د تدارک بهیر لپاره د طرح او تطبیق عملي کول.
۱۰. د اداري وسایلو، قرطاسیه جات، تېلو، پاکې اوبه، انټرنیت وسایلو او نورو اړینو توکو پیرود، نرخ ټاکل او د تادیې اسناد ترتیب او اعلانونه پلي کول.
۱۱. د انکشافي پروژو تعقیبول لکه: د پاکو اوبو پروژه، جومات، نیمه جوړې تعلیمي ودانۍ زراعت، شنه ساحې، د محصلینو لیلیه، لابراتوار تجهیز کول، د زراعتي تحقیق فارمونه.
۱۲. د سولر سیسټم پروژه او د پوهنتون کانټین پروژه بشپړ شوي دي.
۱۳. د کلني تدارکاتي پلان ترتیبول.
۱۴. د ټکنالوژۍ چارو مدیریت او پلي کول تر څو یو سم او عصري معلوماتي ټکنالوژي سیسټم ولري.
۱۵. د پوهنتون د انټرنیت شبکه کې د امنیتي پالیسۍ پلي کول.
۱۶. د پوهنتون د امنیتي دوربینونو سیستم تنظیم او مدیریت.
۱۷. د انټرنیت ترتیب او وېش څارنه د استادانو، اداري کارکوونکو، کتابتون او کمپیوټر لابراتوارونو لپاره.
۱۸. د استادانو، محصلینو او اداري کارکوونکو لپاره د لنډ مهاله کمپیوټر او انګلیسي کورسونو اسانتیاوې برابرول تر څو ظرفیت لوړ شي.
۱۹. د سافټویر او هارډویر خدمات برابرول (کمپیوټرونه، پرنټرونه، LCD پروجیکټرونه) په اداري شعبو، علمي برخو، صنفونو، ورکشاپونو، سیمینارونو او نورو علمی او اداري برنامهګانو کې.
۲۰. د پوهنتون رسمي مکاتبو او اسنادو لېږد، ترلاسه کول او وېش د برېښنایي آرشیف له لارې تر څو کارونه په چټکۍ ترسره شي.
۲۱. د مکاتبو، راپورونو، احکامو او دستورو مطالعه، تحلیل او ځواب ورکول، د احکامو ترتیب، ثبت او وېش اړوندو شعبو ته.
۲۲. اړوندې غونډې ترتیبول، د غونډو پریکړې لیکل او د هغې نسخې اړوندو شعبو ته لیږل د تعقیب او تطبیق لپاره.
۲۳. د راپورونو جمع کول، یو ځای کول او ترتیب ورکول (هفتني، ربعاني او کلني) او لیږل یې اړوندو شعبو ته.
۲۴. د توکو وېش، ثبت او تخصیص (قرطاسیه جات، اداري تجهیزات، برخې، تیلو او نور) د استادانو او کارکوونکو لپاره، مدیریت او څارنه کول.
۲۵. د تحویلخانې دننه توکي ترتیبول او د موجودي لست کې درج کول د تحویلخانې مقرراتو پر اساس.
۲۶. د مصارفو حوالې ثبتول په جنس کتاب کې او د وېشل شویو توکو سمون ورکول له وېشژورنال سره.
۲۷. د ورځنۍ حاضري او اضافي کار راپور ترتیبول (استادان، اداري او خدماتي کارکوونکي) د حاضري کتاب په اساس او لیږل یې مالي او حسابي مدیریت ته د معاشاتو، اضافي کار او نورو امتیازاتو د پلي کولو لپاره.
۲۸. د رخصتۍ فورمونو وېش او د پرسونل ورځنۍ حاضري څارنه.
۲۹. د خدماتي کارکوونکو همغږي تر څو د خدماتي، نظافتي دندې او شعبو ترتیب پرمخ ولاړ شي.
۳۰. د اداري او خدماتي کارکوونکو استخدام د آزادې سیالۍ او حکمي طرزالعمل له مخې.